FridayRocky Pomade BERSEMUT??? | HusNaLaliNk Official Blog

Thursday 3 August 2017

FridayRocky Pomade BERSEMUT???

Assalamualaikum..

Memandangkan mood mahu menconteng sudah datang, alang-alang kita kasi review sikit pasal pomade FRIDAY ROCKY yang BERSEMUT tu...

Tahukah anda kenapa pomade itu BERSEMUT?
Mari aku hujahkan kenapa, sebab dalam masa 2 tahun ini jualan semakin hari semakin meningkat, order yang masuk juga tidak cukup tangan, jadi analogi bersemut tu menunjukkan permintaan pomade dari FridayRocky sudah semakin banyak dan bukan sebab pomade tu manis dek kena hurung dengan semut ye! hehehe...

Mari aku pecah rahsia la, sebenarnya aku la brewer pertama yang di ambil bekerja, hebat bukan? hahahaha..walaupun pada mulanya pomade aku buat agak KELAUT, aku tetap mencuba sampai berjaya tetapi selepas dah berjaya aku malas dah nak brew sebab dah terorr kahkahkah, lepas aku merugikan beliau, Tokey FridayRocky (the Original Brewer) suruh jaga anak jer..Ada ke patut..Pomade yang aku hasilkan dulu agak baik juga yang penting bila pakai rambut hold dan shine tu power!

Tokey FridayRocky merangkap 'housemate' ini sangatlah menjaga kualiti, dan aku masih tak sangka beliau sudah sampai ke tahap sekarang, maksud aku pomade dari FridayRocky sudah ada 5 keluaran!

Keluaran pertama 'FridayRocky Maestro',



Keluaran ke2 Friday Rocky 'Boogie Woogie'



Keluaran ke3 FridayRocky 'Dekro EN Zara'



Keluaran ke4 FridayRocky 'FridayBeat' 



dan keluaran ke5 masih belum launch tapi pomade dah siap dan of course keluaran terbaru ni ada kelainan dan bau sangat mengancam berbeza dari yang ada di pasaran!

Dari packaging sampai la ke design semua 'housemate' yang fikirkan dan aku suka setiap design dia sebab unik dan setiap design ada maksud yang makna yang tersendiri fuhhhh...tak sangka skill yang satu tu aku baru tau, kreatif jugakla..dannnnn setiap nama pomade pun dia yang bagi nama ala-ala bagi nama kat anak gitu..teruja jugak aku bila dengar nama catchy2 camni yang penting orang akan ingat nama pomade kau.. Yela la sebab pomade pun dah banyak kat pasaran di campur yang fake lagi..

Secukup setakat tu dulu aku kongsi..kehebatan dia, performance dia, makna di sebalik nama, harga dia dan lain-lain nanti aku cerita di entri yang seterus-seterusnya yea..

p/s ohh abang, kalau abang baca entri ni kira aci la ehh 😘💋

Klik SINI untuk ke Instagram FridayRocky Pomade

Terima kasih sebab membaca..

No comments:

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment: :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment


السلام عليكم و رحمة الله

klik lagi la..